Angrerett

Angrerett
 Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist).
 
Når er angreretten gjeldende?
Du mister ikke angreretten ved å åpne forsendelsen så lenge produktet kan leveres i samme stand og mengde. Og at alle merkelapper er inntakt.

Produktet er ikke levert i tilnærmet samme stand og mengde - og angreretten vil følgelig bortfalle - blant annet dersom du:
 - Har fjernet merkelapper
 - Har tatt produktet i bruk

Ellers forutsetter det at produktet med tilbehør ikke har blitt påført slitasje eller andre synlige skader, for at krav om angrerett kan godkjennes.
Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender.
 
Når og hvordan skal varen leveres tilbake?
Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. 
 
De returnerte varene må pakkes inn slik at de ikke kan skades, og sendes som Postens Norgespakke, eller Servicepakke. Du vil da få et pakkenummer av Posten slik at du har mulighet å spore pakken på www.posten.no. Vi tar ikke imot postoppkrav eller rekommandert sending.
 
Hva får du tilbakebetalt?
Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel er stilt til rådighet for oss. Ved benyttelse av angreretten må du også fylle ut et tilbakebetalingsskjema sammen med angrerettskjema.
 
Tilbakemelding
Send oss gjerne en e-post om hvorfor du ønsker å returnerer varen du har kjøpt.